Бренд Диканської територіальної громади
на опитування громадської думки (електронну консультацію) виноситься зразок Бренду Диканської територіальної громади, що було напрацьовано ініціативною групою. Бренд працює на розвиток громади, сприяє позитивному іміджу і репутації громади. Бренд є символічним відображенням стратегії розвитку (візії) Диканської громади.
Робоча група по створенню Бренду:
Художнє оформлення проекту – Наталія ВІТЯЗЬ
Науковий консультант – Анатолій ЩЕРБАНЬ
Розробники проекту: Олександр БРАТСЬКИЙ
Наталія ДЗЮБА
Наталія ЗЛИДАР
Олексій ІВЖЕНКО
Людмила КАЛЬНИК
Любов ЛЕЛЮК
Марина ЛІПНЯГОВА
Євген ПОЛТАВЕЦЬ
Яна ТРУТЕНЬ
Ірина ЧЕРКАСЬКА
БРЕНД
Диканської територіальної громади
- Бренд – це не значок-логотип і не слоган, це стратегія просування унікального «обличчя» громади.
- Це комплексний план дій, який включає зміну зовнішнього вигляду Диканщини, створення нових унікальних культурних заходів, збереження пам’яток, а найголовніше – зміни в сприйнятті громади її мешканцями.
Ескіз брендового знаку Диканської територіальної громади
Складові брендового знаку:
- різдвяної зірки, що летить уверх;
- квітки фіолетового кольору – символу бузку;
- зіркової доріжки з трьох різнокольорових променів;
- літери «Д» як основи знаку, опори, підґрунтя, що уособлює минуле, теперішнє і майбутнє.
Різдвяна зірка
- Зірка – символ світла, вогню і тепла;
- є провісницею народження усього божественного;
- символ самого Сонця, яке починаючи з 25 грудня (народження нового року), «повертає на весну», іншими словами воскрешає, аби дати шанс на нове плідне життя, а це і є візія нашої громади.
- вона має вісім променів – 8 основних напрямків розвитку громади.
Квітка фіолетового кольору – символ бузку.
Бузок – це окраса Диканщини, символ весни, символ миру, символ перемоги.
Бузковий гай – ботанічна пам’ятка природи, створена на початку ХІХ, яка охороняється Законом України з 1965 року та входить до заповідної зони Регіонального ландшафтного парку «Диканський».
Шлях зірки
Шлях зірки – це три промені, вони символізують:
- життєву енергію, злет та рух до вершин;
- три покоління людського життя: дитинство, юність, зрілість;
- трійка – це також символ божественного начала;
Літера « Д»
- Диканщина – це давнина. Перші писемні згадки про поселення на території громади датуються 17 ст. Пам’ятаймо минуле!
- Диканщина – це духовність. Здавна жителі громади зберігали кращі культурні і національні традиції українського народу. Розвиваймо духовність!
- Диканщина – це рідний дім для жителів громади. Творімо комфорт та безпеку!
- Диканщина – це диво, завдяки творчості М.Гоголя та М. Башкирцевої, відома за межами України. Дивуймо світ своїми досягненнями!
- Диканщина – це добросусідство. Диканська громада підтримує і розвиває дружні, культурні і підприємницькі зв’язки з сусідніми громадами. Запозичуймо кращий досвід та співпрацю!
- Диканщина – це діброви Парасоцького лісу — ботанічної пам’ятки природи національного значення в Україні. Зберігаймо природу!
- Диканщина – це дух Різдва, ніч перед Різдвом у Диканьці традиційне народне дійство, з веселою піснею, жартами колядників, танцями, душевне та колоритне. Пам’ятаймо та розвиваймо традиції!
- Диканщина – це добробут, створений невтомними руками наших жителів. Зробімо громаду економічно сильною!
Кольори бренду
- Блакитний – колір неба, висоти, шляхетності, достатку, успіху і процвітання.
- Жовтий - колір Сонця, захисту, надії, успіху, процвітання та мужності;
- Фіолетовий - колір мудрості, розуміння істини, рівноваги, гармонії та балансу, єдності тіла і духу.
Бренд працює на розвиток громади, у співпраці влади, громади та бізнесу, які готові долучатися до змін, які відбуваються, та працювати над створенням іміджу і репутації громади.
Бренд є символічним відображенням стратегії розвитку (візії) Диканської громади.
Зразки брендованої продукції:
РОБОЧА ГРУПА:
Художнє оформлення проекту – Наталія ВІТЯЗЬ
Науковий консультант – Анатолій ЩЕРБАНЬ
Розробники проекту: Олександр БРАТСЬКИЙ
Наталія ДЗЮБА
Наталія ЗЛИДАР
Олексій ІВЖЕНКО
Людмила КАЛЬНИК
Любов ЛЕЛЮК
Марина ЛІПНЯГОВА
Євген ПОЛТАВЕЦЬ
Яна ТРУТЕНЬ
Ірина ЧЕРКАСЬКА