Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутись до переліку НПА
Електронна консультація

Бренд Диканської територіальної громади

29.11.2023
Завершено

на опитування громадської думки (електронну консультацію) виноситься зразок Бренду Диканської територіальної громади, що було напрацьовано ініціативною групою. Бренд працює на розвиток громади, сприяє позитивному іміджу і репутації громади. Бренд є символічним відображенням стратегії розвитку (візії) Диканської громади.

Робоча група по створенню Бренду:

Художнє оформлення проекту – Наталія ВІТЯЗЬ

Науковий консультант – Анатолій ЩЕРБАНЬ

Розробники проекту: Олександр БРАТСЬКИЙ

                                     Наталія ДЗЮБА

                                     Наталія ЗЛИДАР

                                     Олексій ІВЖЕНКО

                                     Людмила КАЛЬНИК

                                     Любов ЛЕЛЮК

                                     Марина ЛІПНЯГОВА

                                     Євген ПОЛТАВЕЦЬ

                                     Яна ТРУТЕНЬ

                                     Ірина ЧЕРКАСЬКА

БРЕНД
 Диканської  територіальної громади

  • Бренд – це не значок-логотип і не слоган, це стратегія  просування унікального «обличчя» громади.
  • Це комплексний план дій, який включає  зміну зовнішнього вигляду Диканщини, створення нових унікальних  культурних заходів,  збереження пам’яток, а найголовніше – зміни в сприйнятті громади її мешканцями.

 

Ескіз брендового знаку Диканської територіальної громади

 

Складові брендового знаку:

  • різдвяної зірки, що летить уверх;

  • квітки фіолетового  кольору  – символу бузку;

  • зіркової доріжки з трьох різнокольорових променів;

  • літери «Д» як основи знаку, опори, підґрунтя, що уособлює минуле, теперішнє і майбутнє.


 

Різдвяна зірка

  • Зірка – символ світла, вогню і тепла;
  • є провісницею  народження     усього божественного;
  • символ самого Сонця, яке починаючи з 25 грудня (народження нового року), «повертає на весну», іншими словами воскрешає, аби дати шанс на нове плідне життя, а це і є візія нашої громади.
  • вона має вісім променів – 8 основних напрямків розвитку  громади.

 

Квітка фіолетового  кольору  – символ бузку.

Бузок – це окраса Диканщини, символ весни, символ миру, символ перемоги.

Бузковий гай – ботанічна пам’ятка природи, створена на початку ХІХ, яка охороняється Законом України з 1965 року та входить до заповідної зони Регіонального ландшафтного парку «Диканський».

 

Шлях зірки

Шлях зіркице три промені, вони символізують:

  •  життєву енергію, злет та рух до вершин;
  • три покоління  людського життя: дитинствоюність, зрілість;
  • трійкаце також символ божественного начала;

 

Літера « Д»

  • Диканщинаце давнина. Перші писемні згадки про поселення на території громади датуються 17 ст. Пам’ятаймо минуле!
  • Диканщина –  це духовність. Здавна жителі громади зберігали кращі культурні і національні традиції українського народу. Розвиваймо духовність!
  • Диканщина – це рідний дім для жителів громадиТворімо комфорт та безпеку!
  • Диканщинаце диво, завдяки творчості М.Гоголя та М. Башкирцевої, відома за межами України. Дивуймо світ своїми досягненнями!
  • Диканщинаце добросусідство. Диканська громада підтримує і розвиває  дружні, культурні і підприємницькі зв’язки з сусідніми громадами. Запозичуймо кращий досвід та співпрацю!
  • Диканщина – це діброви Парасоцького лісу — ботанічної пам’ятки природи національного значення в Україні. Зберігаймо природу!
  • Диканщина – це дух Різдва, ніч перед Різдвом у Диканьці  традиційне народне дійство, з веселою піснею, жартами колядників, танцями, душевне та колоритне. Пам’ятаймо та розвиваймо традиції!
  • Диканщинаце добробут, створений невтомними руками наших жителів. Зробімо громаду економічно сильною!


 

Кольори бренду

  • Блакитнийколір неба, висоти, шляхетності, достатку, успіху і процвітання.
  • Жовтий  -  колір Сонця, захисту, надії, успіху, процвітання та мужності;
  • Фіолетовий  - колір мудрості, розуміння істини, рівноваги, гармонії та  балансу, єдності тіла і духу.

 

Бренд працює на розвиток громади, у співпраці влади, громади та бізнесу, які готові долучатися до змін, які відбуваються, та працювати над створенням іміджу і репутації громади.

Бренд є символічним відображенням стратегії розвитку (візії) Диканської громади.

 

Зразки брендованої продукції:

РОБОЧА ГРУПА:

Художнє оформлення проекту – Наталія ВІТЯЗЬ

Науковий консультант – Анатолій ЩЕРБАНЬ

Розробники проекту: Олександр БРАТСЬКИЙ

                                     Наталія ДЗЮБА

                                     Наталія ЗЛИДАР

                                     Олексій ІВЖЕНКО

                                     Людмила КАЛЬНИК

                                     Любов ЛЕЛЮК

                                     Марина ЛІПНЯГОВА

                                     Євген ПОЛТАВЕЦЬ

                                     Яна ТРУТЕНЬ

                                     Ірина ЧЕРКАСЬКА

1 коментарРозгорнути

Оцініть нормативно-правовий акт в цілому

0 коментарів
2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше